Saturday, June 23, 2007

Unskinny Bop....





Осъзнах, че не съм си писала в пикливия блог от доста време и сега ще го удостоя с дължимото внимание!
Искам да споделя, че си взех изпитите...ъъъ...успешно!Мен не ме ебеше за оценката особено, важното беше да мина, без усилия големи!И както споменах вече...успяяяяях!:р

Днеска вуйчо ми ми съобщи, че мисли да ме води и на Heaven and Hell, на Robert Plant и на Manowar в Каварна!Каза, че имало няква полянка, откъдето можем да гледаме всички концерти, че оттам всичко се виждало и чувало, а там се събирали рокерите!8)

Естествено, ще си вземем билет само за един от концертите и все още искам да е за Manowar!Ще спим в Балчик иии каза, че ще можем да уредим само двама или трима и ми смърди, че това ще са Гошо и Стефото!=)

А не знам кво ми става!Слушам твърде много Poison и почнах да сънувам некви sexual things!о.О Просто не знам защо, но от седмица насам, все некви такива изчанчени ебящи неща сънувам и то с хора, които ама хич нямат място там(Като Брус Уилис например!Той е за сънищата на Аги, не за моите блъхф....)!Ииии тъпите хормони са виновни за всичко!Само се чудят как да ме подлудят и да ме объркат, и да ме накарат да си задавам некви глупави ненужни за никому въпроси, чиито отговори (незнайно защо) имат голямо значение за мен!
И тия дни вземам некви важни решения....strange huh!Е, не са кой знае колко сериозни тийнейджърски проблеми, но все пак малките неща са от значение!

И съм се бъгнала невероятно много!Тия глемарчета са ми влезнали в главата, с техните sexual things, пеят ми Love Chaseeeeer.... и ме побъркват!Вече съм говорила за слабостта ми към известни музиканти, ама....За мое щастие тва са само фантазии, защото, ако видя някое накипрено глемарче на...НДК например сигурно ще преритам от смях!хахаха

И най-странното за тези мои сънища е, че като...ъъъъ...саундтрак (!) към тях е Seventh Son of Seventh Son на Iron Maiden!И то само тая реплика си се повтаря през цялото време...Но вчера за малко разнообразяване в съня ми имаше и малко Nouvelle Vague...оная яката песничка, която ми действа супер странно!

Но стига за моя сексуален (ъъъ) живот!Искам да се похваля с това, че измислих интро за балада!Аз!И интро за балада!Звучи супер невероятно (за мен самата), но както четох по литература изведнъж скочих, хванах китарката и задрънках няква мелодийка, която се хареса много на майка ми, баща ми я одобри....сега ми трябва само текст!Но за тази работа си имам колежка басист, която върти много чувствени текстове, които аз не мога!И снощи обърках Деян с думи...значи не само той може да говори така, че никой да не го разбира!хехехе

И айде, че се олях!Имам да се къпя, да се обличам, да чатя с Гошо....

доблогване, изруди нещастни.....

No comments: