Tuesday, June 26, 2007

МЛЕКОВААААААААР!


Еееееей, изруди нещастни!Дойде момента, в който живота ми ще се промени коренно защото това е MANOWAAAAAAAAR!Ех, мамицата им мръсна, тия гейове са ебаси яките!И го казвам под яките звуци на Poison....бе как може да има толкова яки групи на тоя свят бе!

А снощи беше представянето на HarDDucK!!!Бяха уникални, яки, перфектни както винаги!И отново беше лошо озвучаването...Май тези момчета трябва да си намерят някой, който да умее да им борави с техниката, защото ама никак не става добре!
Френски както винаги беше гениален...имаше и скеч...абе беше яко бе!

Най-якоото е, че заебах старите копнежи, надежди и бла бла....и си намерих нови!:D
Тва е хубавото на новите неща....че им се радваш толкова много, привързваш се към тях, заобичваш си ги....
Макар че си мислих, за хората, които не казват, че обичат нещо!Как живеят тия хора бе...без да изливат чувствата си навън!Странно ми е!
И съм толкова имоушънъл днес....има си хас да не съм!Бее красиви дни са....и предстоят едни такива....ще е мноу яко!
И ще се чипкаме в Каварна!(чипкам ъъъ О.о)
И ще спя в Балчик!Най-якото е, че ще съмс компания....Стефото и Гошо ще са с мен!Почти 5 дена с много яки хора...екстра екстра!И то без родители....хеви екстра (ново в моя каталог...О.о)
Абее некво хеварско/реокерско/лудо/пияно/напушено/изтрещело ще бъде!Много ще е яко!Мисля да си споделя с милото гнусно блогче, колко яко съм си прекарала.....ама 5 дена без нет....никви връзки със София...е тва ако не е почивка ей мъ на!Уотевър....омръзна ми!
Чавууууу

No comments: