Sunday, June 10, 2007

шекши шекши шекши джоуиииии....


Ихихихих!Ден прекрасен мухахаха!
Имам си колилооооооо и съм си много щастливичко!
Почти цял ден карам на Placebo...ама са страхотни беее!Особено Post Blue...много секси песничка!It's between you and me....

Днес седнах на задника си, най-накрая да преговоря нещо по тъпата математика...Мисля, че утре щес е справя...и само седмичка до велико събитие концерт на Placebo!Обичам ги!
Днеска осъзнах колко мили същества живеят около мен...и колко много ги обичам!Ама те да не се цупят, че съм малко мрънкало...абее с тях за чувства ще говорим като се видим!

А за Джоуито си мислих!Пикльото е на 43 годинки (май) е нахално готин!Просто...абе секси си е!Което ме подсеща, че продължавам да си държа Юръп на първо място вече трети или четвърти месец в last.fm-а!И май Любо е прав и аз наистина трябва да ги понамаля, защото слушам прекалено много Open your heart...И много ги обичам тия момчета!Изобщооо тупирани коси да има...хахахаха!
Онзи ден си мислех и за Йохннъ (за непросветените Джони Деп)...и той имаше рожден ден скоро!
По последна информацийка и таткото на Стефчо има ЧРД тъй че да му е честито!По принцип човека ми изглежда супер як...Нищо че не го познавам!Некъф симпатяга е...

И споменах ли,че Placebо са яки?!=)
Подстригах се днес....връхчетата ми ги няма!Изчезнаха в коша за боклук!И много се радвам, защото напирам за подстрижка от доста време...
Почвам да водя изключително сериозни (и не чак толкова сериозни) разговори с хора, с които дори не съм подозирала че ще си говоря толкова много!Радвам се много,,,пак почнах да разсъждавам върху 'In The Cold Light Of The Morning'!песен за разсъждения...
и не съм мрънкало!...ПЪК!
Open your ass...ъъъ..let me fuck you...на-на-на-на
доблогванеее....

No comments: