Sunday, June 17, 2007

They're taking the hobbits to Icengard!


Ужъъъъс!Отнесоха хобитите до Айсенгард, Ам-гъл си загуби ключовете за пежото осмица, а Фродо иска да го наебе и да хване сифилис!Какво се случва със Средната земя?!Пука се по шевовете!И стига лигня....

Бях на Рибарица!Красиво място!Бяхме и с красиви хора...Баща ми се напи и почна да бърка текстовете на любимите си песни...аз поне не бях толкова зле!(мда бе!)
Наистина красиво място!Бяхме в пещерааа...Съевата дупка!Много романтично (!) място....едно такова тъмно, влажно...оставаш сам със себе си...бее красивичко много!И наистина впечатляваща природа...а каква градушка ни нашибааа (въ)....град колкото орехи...беше си страшничко!В близост падаха некви гръмотевици/сеткавици/мълнии или както там му се викаше точно!А аз кретена проспах половината як пороен дъжд, защото слушах гънсовете и розите и те, кучките, ме приспаха!

Концерта наближавааа!Утре е!Малее!Не мога да повярвам, че концерта е утре!Толкова време го чаках!Дано нещо не се преебе в последния момент!
Снощи вуйчо ми потвърди отиването ни в Каварна, да съзерцаваме Manowar!И май ще се сдобия с яка компания, под формата на Ради!=D
Голям сладур е тва момиче, ей!Трябва по-често да се запознавам с яки хора като нея!
И все пак нещо продължава да ме тревожи, но със сигурност не е изпита!
Може би пулсиращата болка в главата ми?Не знам!
Но все пак аз отивам да се вихря в кухнята, както в момента прескъпия ми басист прави!Големи готвачки и домакини се извъдихме ееееей!
И тия смотани мъже, ако тръгнат да се оплакват...

аре стига съм изпростявала!доблогванеее =р

No comments: