Tuesday, June 12, 2007

салата от думи...


По принцип не съм свикнала да имам такива яки дни!Нооо май с наближаването на ваканцията всичко почва да става по-красиво отколкото си представям!
Имам чувството, че баща ми страда от онова нещо "салата от думи"!Хич не го разбирам кво ми говори!А прослуша Мейдън...ей така от нищото!Постоянно иска да му пускам некви песнички...и открих, че слуша тайно от моите песни!Много се гордея с мойто тати....

Снощи (или по-точно днес в ранните часове на деня (а под това разбирайте 3-4 часа сутринта)) прочетох една книжка...много яка!Казва се "Историята на една чайка и котаракът, който я научи да лети"(или нещо от сорта) и е много красива история, как с малко желание се постигат дори нещата изглеждащи невъзможни в нашите очи...Много поучителна книжка!

Много неща се случиха и вчера и днес.Мама ми съобщи, че с кеф ще даде 30 кинта за билет за концерта на Пласибо!А и жената (мрънкало като мен с прекрасното име Августина) ме информира, че нейната майка също се грижи за осигуряването на билети...бее майките ни са върхъ!
И се сетих за Бог Петьо *кланям се*, който ни въведе в магията на Нова Генерация...изключително красив човек...много интелигентен, нищо че съм говорила само веднъж с него и то на концерта на Култур шок!(!)

И Полубог Ютюи (което ми напомня за Дюи от "Малкълм")...той е разкошен!Добре, че беше генкстъ шит Агуша,(ше ям бой ех...) да ме просвети!Бее много богове се събраха напоследък!
И шекши шекши Джоуиии...
Сестра ми си играеше на Барби в нета...обличаше некъф Кен...направи го пича с черна косичка, черен кадилак и кожени гащи!А в колата стърчеше една китарка...Ма какво се учудвам!Този осем годишен дразнител слуша моята музика, макар че Диму Боргир (!) не са ми любимци....А и май двете имаме слабост към китаристи...хъхъх!

А как може синеоките хора да са толкова перфектни...баща ми, Джоуи Темпест, Ицо (от мойто даскало), бати Аксел...и още много индивиди, които няма нужда да споменавам!И все пак....You're perfect yes! it's true...but without mee you are only you...yeah only you...
доблогване!:р

No comments: