Tuesday, June 19, 2007

It's in the water baby...it's between you and me!


PLACEBOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Това беше името, което ми се въртеше в главата между 18:00 и 00:00!Беше велико, уникално, музикално, магическо, магнетично...беше ПЛАСИБО!Беше толкова яко!Неее...не мога да повярвам, че станах свидетел на това!Беше просто уникално!Беше велико!И винаги когато съм на концерт на подобна моя любима бандичка, се чувствам невероятно странно....сякаш съм избрана за да съм там!(пхахахха)И на Graity Co. беше тъй, и на Kultur Shock...
Просто на рок бандите....някак си е подсказващо, че ще дойдат, защото остаряват, качеството им на изява не е кой знае кво и идват в малки държави като нашата!Но група като Пласибо!!!Не чак толкова стара, с вокали, които още могат да пеят....
И Брайън Молко с тези негови чупки в китката!

И започнаха с Infra Red!Не изпяха нито Pure Morning, нито Protect Me From What I Want....нито моята фаворитка от албума Meds - Post Blue!И все пак бяха несравнимо разкошни и перфектни!

И се засякохме с Пора и Буута (звучи като Чип и Дейл и ако щете вярвайте, сравнението е доста добро, защото тези двечките са като дупе и гащи!хахахах) и си куфяхме с тях!С Буут замисляхме подло да направим пого ама...нещо не стана!Лошото е, че накрая ми стана лошо...(гениално изречение!)Бях като надрусана, но май тва е било от липсата на вода!=)

И днеска ми е изпита....блъх!Дано се справя, че е шибано устно изчадие и тъй...А тия мъже да си го наврът отзаде!Решавайте кво искате от някого, поискайте го, а може би ще го получите!И стига сте се правили на интересни, заети, неразбрани, отвеяни и други подобни на вашите гнусни номерца!
Аре споделих си аз преживяването, емоциите и т.н.И те оставям блогче хубавко мойо!(sun)(хипи!хипи!хипи!хипи!...)

доблогванеее...

No comments: