Wednesday, June 13, 2007

Kai, Kai, sing with us...



Хубав хубав хубав Кай!Май липсата на момче(или мъж тряа да кажа О.о) в живота ми ме подтиква да въздишам по някакви яки сексапилни актьори или музиканти!(не че няма сексапилни музиканти в моя живот, ама не ми пускат...)По-интересно ми е, защо няма чак толкова красиви момчета/мъже на тоя свят, че се налага да въздишаме по актьори и да се подмокряме при мисълта как един сексапилен Кай ти слага ръката в гащите му за да провериш дали целия е жив!(А който гледа Lexx или поне знае за що иде реч ще ме разбере!:-])

Що тука няма емотиконки?Щеше да е яко ако имаше емотиконки....и полубог Ютюи (skype-:S)...Щях да си го мяткам за кеф навсякъде!А ако не беше туй прекрасно нещо Августинка....(хахаха)нямаше дори да се просветля в магията на полубог Ютюи...

ии стига лигня!Искам да споделя, че хората наистина си мислят некви неща дето хич не са така!Иии като искат да разберат нещо ще изчакат!Всъщност малките неща са от значение и то голямо!Поне за мен...а нещата от значение ги казвам лично...не знам защо всъщност!Мисля,че ми е интересна реакцията на тези хора....а може би го казвам лично, просто защото така трябва?! Не знам....

Мислех си как ако имам възможност бих провела един заинтригуващ философски (доколкото мога да философствам) и дълбоко душевен разговор с Алън Шор!Изключително вдъхновяваща личност....дори само на хартия!=)

Мислех си и как ми трябва малко сигурност за да добия кураж за да си подредя живота....не че ше е завинаги!Просто временна подредба...после пак ще си го разхвърлям доволно!
А изпитите наближават...и мъ е страх!Ама ще се изучим бее ей!Един гръцки смотан няма да ни победи!

чавуууу!!!!

2 comments:

Mo6no said...

Виж ся... относно мъжете. Не всички можем да сме красиви, а и красотата определено не е най-важното (за някои изобщо не е важно) в един мъж.

Catalyst said...

Бухахахаха!
Знам, че не всички можете да сте красиви...аз принципно си мрънках...Защото аз лично не съм видяла чаааак толкова красиви момчета, обикновени, да вървят спокойно по улиците ида говорят с най-обикновено момиче като мен!
За това говорех...че или красивите момчета стават некви известни личности по които да въздишаме, или се надуват като пуяци и не вършат...