Sunday, June 10, 2007

ъх....

Айде и аз най-накрая станах фйешън и си направих пиклив блог, в който да мрънкам, без никой да ми мрънка, че съм мрънкало!
То било яко да си имаш подобна щуротийка де....
Омръзна ми от заети и псевдозаети...време за един чай нямат!А некви хора почнаха да ми липсват (уж...) и мисля да се виждам с тях след изтичането на шибаното ми наказание!Имам чувството, че пак съм във втори клас и съм наказана без месец сладко заради двойка по математика...
А родителите са една пречеща напаст!Пречат ми да се реализирам като хората...какво да направя, че ми се дрънколясва на китара, вместо да ми се учи по математика?!
Трябва да забранят новите самобръсначки със закон!На никой не му пука, че замалко не се заклах с една такава...целия ми крак сега е на некви гадни болезнени червени чертички!Кел файда, че се старах толкова!
И разни хора ми мрънкат...други се държат ужасно с трети...И просто тези псевдовеличества трябва да почнат да се усещат, защото дразнят наистина много!
И да спрат да раздават житейска мъдрост там, където не е нужна.
Почвам да се отказвам от гадното (дразнещо разни хора) '?!'...всъщност моя любим знак е '!'...а когато питам нещо слагам '?!'...но май от граматическа гледна точка, не е много правилно.
Едно е хубавото, че 18ти наближава и може би Placebo ще ме огреят със своята великост (О.о)...сетих се аз кога да им тегля дискография и т.н. и да си припомням колко са яки!Покрай тия рокаджийски изпълнения съм забравила групичките, които бяха в началото на моето...ъъъ...съзряване относно музикалното ми възприемане на света!
За кой ли път днес гледах ''Карибски Пирати"...прекрасно филмче!Прекрасен Джони Деп...прекрасни неща!А снощи чух понятието "кракен/педал"...страшна обида!
И в интерес на истината зебах Вонегът заради некво си продължение на "Властелинът на пръстените"...а Вонегът е изключително шантав и интересен тип!
Скорпионите танцуват сами....само че не съм скорпион и не ми се танцува...
Айде тогава после ше пиша некви други шитни от моето ежедневие...

No comments: