Wednesday, October 10, 2007

Duh......


Бляяя.....определено се възхищавам на хората, които безсъвестнно хейтват тук там....
Просто не мога да ги мразя тия хора, не знам защо!(Подозирам, че е от музиката която слушамО.о)

И въпреки времето ми е някво такова яко...романтично ми е!Не знам защо....
(и не, не говоря за оная тъпа кифленска романтика с розови сърца бля бля, чаршафи от сатен, изгреви, залези, лайна...))Просто съм в настроение да се обяснявам на някого, да му говоря за спомени, за чувства...
Може би е така, защото скоро не съм имала възможност да го направя!И за първи път, толкова се възхищавам на някво цвете, подарено ми от някого!:р

(Но знам кво мразя!Хора, които не знаят кога се пише "кой", и кога се пише "кого" и другите им производни там)

А искам наргиленце бе....ляляля

А, да се похваля, снощи три часа гледах конски пишки!Коне какс е ебът, коне как пикаят, коне които просто си шмиткат пишките наляво надясно...и беше яко!С учебна цел естествено...не ме възбуждат еректирали конски пениси!

И, АГи, мисля че на Хаус близалчицата му бая не е малка, но искам и аз да я оближа!:р

Тва е...айде, фък ю!

No comments: