Friday, October 19, 2007

Ебати клинча, човече!



Не знам кво ми стаа, обаче ми е много студено!:D
Махна се якото летаргично дъждовно време и ей го на, клинча дойде...даже с извадих шала и ръкавелките!Ебаси!
А как искам още топлоо...още слънце....да се припичам като гущер по пейките докато смуча сладко наргиле...ех!

А и нещо света се е сбъркал...моя свят имам предвид!
Влизам днеска аз в "Лавеле"-то и с кво ме посрещат?!с ПИСТОЛЕТ!Да бе...некъф идиот си беше изкарал патлака и го мандахерцаше наляво надясно!Беше мноу кофти...и ми скапа настроението!И защо във всички хубави заведения хората си правят резервации за некви 40 души?!Ебаси...мислете и за другите бе!Пийте си, яжте си...ама защо трябва да ни ограничавате и да ходим по некви пропаднали места?(кой го казва...*roling eyes*)

Бее изключително шибаняшки ден...разкарвах се хиляда пъти между "Адамс"-а и "Z-ROCK"!Щото некви хора идват през две минути и аз като добра и не(?)мързелива душичка ги посрещам всичките!Смотли....

Поне нахраних котката днеска и съм много доволна...малко има ох!коремче, но тва ще ми мине!
Абее,...шматки!

No comments: