Monday, December 3, 2007

Dream Warriors.....(rock)

Аааааа!АААА!Стефане гадино мръсна!Изрусена смотла такава...мноу си гаден значи!За кво ми я заби тая песничка в главата!Цял ден я рекламирам в даскало ебаси!И имотата ще направя глемарчета и ще почна да ги тупирам в междучасието!Мрън!

Ебаси...но песничката наистина е яка!Даже ми беше позната от някъде и се сетих от къде!!!Кошмарите на Ълм стрийт!Мисля че трета част...абе здраво филмче, здрав саундтрак, здрав Джони Деп!иуаааааа

Както и да е!Ядосвамс е на себе си, защото си заебах блогченцетуУуУуУу тотално!Горкото милото то...яд ме е, че съм го оставила толкова време самотно, тъжно, без моите душевни отпадъци!Хъхъх!Тъпотии...прециклих тотално!
Но най-важното е, че скайп мечката е купчина подскачащо лайно!

И огрях у май спейсааа!Тъй познатото ви вече "шуби-дуби-дуби" (стефиии!гуш-муш :D) огря и май спейса!И за да съм по-точна: http://www.myspace.com/shubi_dubi_dubi
8)
Горда съм, защото го сторих сам самичка!Много ме радва, много му се кефя!хахахаха

Абене знам квод а напиша ебаси!Няма за кво да мрънкам!мрън!айде чаву

1 comment:

Pure hater said...

samo deto johnny depp ne igrae w tretata 4ast