Monday, December 24, 2007

All I Want For Christmas Is You!!!

Басиии яката седмица се очертава!Обхванало ме е коледното настроение...всичко ми е толкова яко, празнично и весело...дори кучешкия клинч навънка не ми прави впечатление...Толкова мие радостно точно сега и в момента и иаааааау!

Наплюсках се като за световно...и цял ден се наслаждавам на яката уфсъ дет се шмитка из монитора....баси якия овен дет е с лилави рогца!хахаха...Кво ли не прави...пикае, сере, спи, пада, става, катери се, търкаля се, къпе се, пасе, прави дори челна стойка!Най-ме кефи, че когато пусна и snow.exe и почва да ми се ръси сняг от горната част на монитора, той се натрупва върху овцата и тя почва да тича наляво надясно!хахахаха бее неква мноу здрава офца е...ще я чукъм!

(и деба...мога да измисля 1000 вариации да напиша овца!дебиш...)

Ся чакаме 30ти да заминем на село при вуйчото...не знам кво да очаквам в крайна сметка....предполагам ще ми е адски готино с вуйчо, обаче народа от София ще ми липсва деба...
И утре има подаръци....нямам търпение...деба!от малка не съм се радвала така на Коледа!Надявам се за напред също да е така...много е готино поне веднъж годишно да усещаш тру-инфантилията в себе си!
Айдее няа мъ отиъм да ям


Искам да поздравя моето псевдо величие с прекрасното творение, назовано "За Синия Принц" (поне тъй мисля!)...изказвам искреното си учудване, че тази така студена и хейтваща "имо" душичка, може да е тъй прекрасно романтична!=)

No comments: