Wednesday, July 25, 2007

ЧЕСТИТО РЪ ДЪ НА МЕНИ!





























Ааааа, пичове и пички, и малки пиченцъъъ...остарях с една годинчица и си задминах опашлето!=)

Ииии...естествено нещо ще се пречука тука, ама уотева...нека живея с надеждата за красиви предстоящи три дена с гаджета, братя, сестри, приятели и други навлеци!Абе очертава се да е яко!Все пак е моя ден ден и всички са щастливи, че старея!

Да се надяваме, че ще и поумнея, защото квато съм кранта сега....представете си, ако не се ъъъ...метаморфозирам(?!) кво ще се случи!Една дърта кранта!Въх...

Абе в интерес на истината и на самия ми рожден ден и на напикника нищо не с епрецака!Даже си изкарах добре...доколкото разбрах и другите са си изкарали прекрасно!

И кви яки нещица имам....Имам оригинален албум на Нова Генерация 'Отвъд Смъртта" от 1992ра!Не съм ли дупе....
Имам "Землемория"...книжленце!Филма много ме иизрадва, предполагам и книгата ще е нещо хубаво...много обичам да ми подаряват книжки!Винаги съм обичала книжките, въпреки че понякога нямам време за тях!И все пак в Търново като отида ще имам достатъчно време за губене, няма да седя много на компота, няма да ходя наляво-надясно през деня...ще се закотвя и ще четъ книжкииии!=)

(Звучи прекрасно, но всъщност е малко ужасяващо скучно...уотева...)

Имам си втора китаркъ-запалка!Много красива и яка (Ех, тоз Гошо бе...) , червена е...и ще си прав яколекцийка усещам!Цяла мини групичка с бас, клавири и барабани!=)

Имам си индианска свирка!Ххахаха!Много е симпатична..с татко веднага се харесаха!Не разбирам тоя човек кво толкова обича на индианците...те са грозни, червени, пищят много и не носят бельо (или нещо от този род) и яздят така!О.оУжъс!Но иначе свирката си е много готина!От Бети и Ели ми е...и гони лошата енергия!Имах нужда от малко неутрализатор...

Абе бяха страхотни дни...най-хубавия ми рожден ден досега....И се радвам, че и стари приятелчета бяха с мен... (Аги и Кали!Трябва да ги спомена, няма как!)Беше яко....

Чаву!

(И ви благодаря за това,ч е ми направихте толкоз яко напикничето!=))

No comments: