Tuesday, July 17, 2007

ъъъ...окей!

Окей де, случайно си заебах блога в тези няколко дни!Ще ме прощавате, върли мои фенове (хахахаа)

Искам да споделя, че съм изключитено щастлив човек!Имам си страхотни приятели, имам си яки родители, имам си понякога досадна, но иначе готина сестричка...имам си китарка, музичка...имам си страхотен приятел....просто аз съм много щастлив човек, защото (за сега) всичко ми е перфектно!=)


Вече съм абсолютно сигурна, че искам или мотор или кола!




<--------- Мотор..... Кола.....--------V



Хъхъх!Едно от двете ще е...или и двете...ама уотевър де!

А, трябва да споделя, че обичам да се чипкам (втф?!) във фонтаните с разни хора, а други отсрани да гледат умно!

Видях се с Тео от Канада...наистина забавно момче!
А като си представя, че вече нося рокли...имам си обувки, имам си рокли...къф ми е проблема?!Живота не е само протрити дънки и кубинки...тениски на Слейър, и метъл...трябва да му вкарам малко "елегантност" и тъй...ръгнах му я брутално!Чак Данеца зейна!=)

Ох, горката Августинка!Сега е на некъф шибан лагер....с моето сдплейърче и прави опити да оправя хората (музикално де, не физически)....А се сетих за нея...Сега разбирам как се е чувствала тя, когато й въртях некви сапунки, свързани с приятелството ни а ла "Драго Гюров"!Сега съм в абсолютно същата ситуация...мрънкат ми....и аз се държа като гъз и не знам как да реагирам...сякаш се обяснявам на ревнива любовница ебаси!
Ама веселба да става де....тва е най-важното!

Ааааа...ще видя кво ще се случва на тоя мой рожден ден...и ще видя с кого как и къде!Мисля д събера голямата компания на пикник някъде....Ще е мноу яко, защото всички обичаме природата...а няма по-яко нещо от тва да седнеш с приятели, на една полянка, да хапнете здраво, да пийнете и да ти подрънкат на китара, а ти да се опиташ да пееш!Не че се е случвало де....ама сега ако се навият другите може и да се случи!
А с Аги, Калата и Ани ден по-късно или по-рано....ее не може ден по-късно, значи ще е ден по-рано!Абе ще видим....

Айде вече тъ оставям, пиклив мизерен блог, защото ми доскуча!Чаву

No comments: